• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası
Forum Konuları -> ayrancı köyü
Gözde
17/07/2011
11:00
Fırat abi sen söylenenlere takma hiç önemli değil önemli olun dostluk ve büyüklüktür. Çiğere yetişemeyenler çiğer için her şey söyler. İftar olayını devam ettirelim köyümüzdeki diyologlar artacak. ve Görececksiniz hep dostluk kazanacak, dostlukların sayesinde köyümüzde daha güzel beraberlikler olacak şunuda bilmelerini isterimki her şey para değil bizce kazanılmış para dan, kazanılmış gönül daha makbuldur. Saygı ve Sevgilerimle İftar yemeğinde buluşalım

FIRAT PERVANE
20/06/2011
21:49
Ayrancı köyü sitesinde bazen talepler üzerine sayfalar açtık ama gördümki bu taleplerin özü iki satırmış genede Allah razı olsun o iki satırı esirgeyenlerde var.Bu siteyi kuran rahmetli abimizden Allah razı olsun emeğini esirgemeyip bu hale getirendende ama nedense isim vermeyeceğim bir kaç kişiyle ettiğim sohbette sanki site olayı yanlışmış gibi bir tavırla karşılaştım ve çok ilginç geldi.Kaç köyün sitesi var gurbetteki kaç kişinin köyündeki hadiselerden bu kadar çabuk haberdar olma şansı var bunun kıymeyini bilip bence taktir etmek gerekir.Şahsen ben dahi köyde olan biten hiç birşeyden haberdar değildim ama şimdi herşeyi yakından takip ediyoruz bu ele geçmiyecek bir güzellik belki denile bilir köyde olan biten çokmu önemli haberin oluyoda noluyo ama farkında olmasakda bu bi güzellik bunun kıymetini bilelim.

CANSU
10/12/2010
09:05
Her ne kadar köyümüzün enlerini sanal ortamdan tanıdaysamda hepsi kendilerini kanıtlamış örnek insanlar en cok ta yılın annesi cok güzel olmuş hazırlıyanlara teşekkür ederim

FIRAT PERVANE
01/11/2010
16:49
Yavuz abi yazdıklarna aynen katılyorum hiç olmazsa haberi yapılan kişi veya siteye girip çıkanlar en azından ilgilenildiklerini bilirler.

yavuz
31/10/2010
22:15
Bugün 31 ekim bu site 270 gündür. Yani yeni haliyle faaliyette, şu saat itibarı ile 10000 üzerinde ziyaret edilmiş, cok merak ediyorum bu kadar ziyaretcimiz var. Fakat bizim örf ve törelerimizde bir topluma girildiği zaman selamlaşma vardır. Bu sitemizde geçerli değil herhalde Fırat kardeşimiz bu konuya daha önce parmak basmıştı birde ben hatırlatmak istedim. İnsan hiç olmasa yazdığımız Haberlere hayırlı olsun, geçmiş olsun, başınız sağolsun yazarak karşıdaki insanların gönlü alınabilir. veya sitedeki tüm ziyaretcilere merhaba gibi yazılabilir
teşekkür ederim.....

FIRAT PERVANE
11/09/2010
21:18
Siteye üye olurken isim belirtmeyen arkadaşlar isim yazarlarsa daha iyi olmazmı.

yavuz
26/08/2010
00:56
Yardımlaşma sandığı için cok güzel düşünceler alıyoruz fakat bu işler için zaman lazım havalar sıcak ramazan gündüzleri mesai oluyor. Siteyi her zaman güncel tutmak gerekiyor bu konuda bize Fırat yardımcı oluyor sağ olsun gönüllü yardımcılar lazım yardımlaşma sandığı içinde en kısa zamanda yönetim oluşturmak ve falliyetlere başlamak istiyorum ilk hedefimiz başarılı bir iftar yemeği hayırlı ramazanlar

FIRAT PERVANE
16/08/2010
20:49
iki seneyi bire düşürelim diye bana demiyecen nisanda güya misafirlerim olacaktı ankaradan sivastan rizeden ama hiç kimse gelmedi daha.

sunayağcı
15/08/2010
21:40
canım bir kişide olsa yapılmış olması güzel olur arife günü iftar yemeği olcakmış bak güzel dimi ben bizim evin adına bir bayrak olurum meraklanma sizede canlı bağlanırız inşallah . artık iki seneyi birseneye düşürelim canım

FIRAT PERVANE
14/08/2010
23:51
suna seni iki senede bir kere ancak gördüm kaldıki mangal sefası yapacaz hemi.Tabi şenlik veya yemek bi tek bana bağlı değil ben gelmesemde olur ama katılım olacağı şüpesiz.

hasbay
11/08/2010
22:39
biz şenliği ancak sanal ortamda yaparız gerçi onda da ümidim yok ya ben şenliği es geçtim

sunayağcı
09/08/2010
12:10
fıratçım fena mı olur bahaneyle bayrama gelirsiniz işte yoksa bu iş erteleye erteleye hiç olmaz lafta kalır harekete geçilsin diye böyle bir öneride bulundum ama kimseden ses yok.( sen nezaman gelirsen ben sana çayırda mangal yaparım küçük çaplı şenleniriz olmamı :))))

 1 
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam38
Toplam Ziyaret277818
Hava Durumu
Anlık
Yarın
30° 34° 17°
Saat
Takvim
Site Haritası
Döviz Bilgileri
AlışSatış
Dolar5.62765.6502
Euro6.32966.3550